czwartek, 1 marca 2012

Babcia

Dzisiaj dość krótko, bo praktycznie czasu nie mam.... Wiecie szkoła,sprawdziany,kartkówki, uczenie się i dom. Czyli nic interesującego. Przychodzę do domu,mamy jeszcze nie ma a tu widzę babcie robiącą obiad.Tak się zdziwiłam z jej przyjazdu że chyba bym zemdlała. Krótka notka o babci: Babcia ma 60 lat i jeszcze świetnie się trzyma.Mieszka we Wrocławiu, (przeprowadzamy się bardzo blisko niej) Lecz nienawidzi jechać autem lub innymi różnymi środkami transportu do nas. Więc już wiem po co babcia przyjechała. Jako jej jedyna córka (moja mama) została opuszczona przez męża z którym była 20 lat babcia przyjechała udobruchać moją mamę. Babcia jest naprawdę świetna tylko do soboty będzie z nami mieszkać.... Dlaczego się nie cieszę? Otóż babcia uwielbia stare obrusy.To jej takie hobby przynosi je rozkłada i jeszcze mówi żebyśmy to poskładały. Ale tak to się ciesze z wizyty babci. Upiekła nam ciasto i wogóle zajmuje się moją mamą. Niby 1 miesiąc i brak objawów ale babcia taka jest....Coś jeszcze mam wam do powiedzenia? Chyba nie. Przy okazji moja mama już po rozwodzie całymi dniami płacze nawet w pracy..... Biedna.....To ja spadam bo jeszcze koniec lekcji, lekkie pakowanko, kąpiel,kolacja,tv i raczej spać. Wyjdzie koło 23:00. Dziś nie rzucę wam muzyki. Chyba się nie obrazicie????Ostatnia rzecz. Z okazji rozwodu żeby mamie nie było smutno idziemy razem do kina. Tylko babcia zostanie z Karolinką(siostra9lat) ponieważ ona niezbyt może na takie filmy. Jutro idziemy na : "Big love" Może byliście? Tu macie o czym jest: "BIG LOVE" to antyromantyczna opowieść o wielkiej miłości. Dramatyczna historia pary zakochanych, rozgrywająca się na przestrzeni kilku lat. Emilka ma 16 lat, kiedy poznaje Maćka, starszego od niej o kilka lat. To jej pierwszy chłopak, który nie tylko wprowadza ją w świat namiętności i buntu wobec konserwatywnych zasad, ale stanowi dla niej - wychowywanej tylko przez matkę - figurę ojca. Pod jego wpływem wyprowadza się z domu, zamieszkuje z ukochanym. Początkowo wszystko wydaje się idealne - to miłość na całe życie. Ale z czasem dziewczyna dojrzewa, emancypuje się, dostrzega świat, który na jakiś czas przysłonił jej Maciek, zostaje piosenkarką, co zawsze było jej marzeniem. To z kolei oddala ją od Maćka." Seans o 21;00 ale sobie poszalejemy;-) To spadówa 


                                                             Pa Monika;*






                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz