poniedziałek, 5 marca 2012

Poniedziałek we Wrocławiu


Nie było najgorzej;-) W nowej szkole ludzie mnie zaakceptowali. Poznałam pewną Justynę która jest w tej szkole od niedawna. Od tego semestru tu chodzi. Poznałyśmy się, nawet trochę zaprzyjaźniłyśmy się. Ale po jednym dniu to wiadomo. W klasie mili ludzie tylko jednej takiej WERONICE się niezpodobałam.  Ma chłopaka, a on zaczął mnie podrywać. Ja niezwracałam na to uwagi, bo jeszcze po utracie chłopaka źle się czuje.... Żałuje mojej starej szkoły, ale tutaj owiele ładniejsze klasy, ludzie milsi,zajęcia krótsze. Dzisiaj np. do 13:30 a w tamtej szkole do 15:20. Książki do uczenia jako jedyna mam puste, bo zupełnie inne niż w tamtej szkole. Przy okazji wszyscy dziwili się,że w zeszycie takie odmienne rzeczy. Nie zmieniałam zeszytów bo miałam mało zapełnione. W tamtej szkole wszystkie chłopaki i dziewczyny musieli siedzieć tylko chłopak-dziewczyna a nie np. dziewczyna-dziewczyna. A tutaj pani usiadła mnie do tej Justyny. Całkiem fajna dziewczyna. Z okazji tego,że jesteśmy tu nowe mama powiedziała że zrobi imprezę. Akurat wychodzi na moje 15 urodzinki. Zwykle nie użądzałam imprez bo nie było kasy. Teraz dostaliśmy kaskę po ojcu, bo on nigdy nie chciał imprez w domu więc nie użądzałam. Mam urodziny 22 ale to piątek więc byłabym zmęczona. Imprezkę użądzimy w Sobotę. Co tam jeszcze? Hmm........ Właśnie. Do szkoły mam owiele bliżej niż tam, nie muszę tramwajem jechać tylko na piechotkę. Mama ma już tutaj nową pracę. Jest radcą prawnym, pracę ma blisko. Dużo mama zarabia. To już  1 miesiąc ciąży i mamie już brzuszek powoli rośnie. Ale w tym blogu powinnam chyba o sobie pisać.;-) To na dzisiaj chyba wszystko. Pogadam na gg z koleżankami z Sosnowca, Justyną(mam już jej gg i chcemy się zaprzyjaźnić).Powracając do Justyny. Ona też ma swoją przyjaciółkę Karolinę, ona też chce zpróbować się ze mną zaprzyjaźnić. To już wszystko. Moje ulubiona piosenka Seleny Gomez. (Bardzo ją lubię.). Proszę. 
 
I jeszcze ploteczki.

Beyonce gwiazdą filmu o supergrupie

Beyonce Knowles finalizuje kontrakt na rolę w komediowym musicalu "One Hit Wonders" u boku tak znanych aktorek jak Cameron Diaz, Reese Witherspoon i Gwyneth Paltrow. 

Wszystkie cztery panie wcielą się w gwiazdy popu lat 90., które po latach decydują się na uformowanie supergrupy i ponowne podbicie list przebojów. 

Za kamerą filmu stanie Ryan Murphy, twórca popularnego młodzieżowego serialu "Glee". Piosenki napisze Andy Samberg z komediowej trupy The Lonely Island, znany m.in. z takich komedii jak "To tylko seks" czy "Stary, kocham cię". 
Dzieki za czytanie bloga. Pa monika;-)))

3 komentarze:

  1. oo. Twojej mamie już brzuszek widać w pierwszym miesiącu ciąży? Nie za szybko? :) Chyba od trzeciego powinien zacząć być widoczny... Masz nadzieję na brata czy siostrę? ;>
    To widzę że poprzednią szkołę miałaś jakąś dziwną... Ja przeważnie mam zajęcia do 14, ale u nas to każdy siedzi jak chce. Gdzie bądź. Zmienia miejsce nawet na każdej np. matmie. I nic nie mówią :) Selena jest fajna. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brzuszek nie że duży tylko lekko grubszy dla niektórych wogłe nnie ma znaczenia ale mama wyjątkowo chuda więc rozumiesz...

      Usuń
  2. To do bardzo dobrze.
    Z doświadczenia wiem, że z osobą którą się pierwszą zaprzyjaźnisz będziesz utrzymywać kontakt :)

    OdpowiedzUsuń