sobota, 3 marca 2012

Po przeprowadzce.


No więc pierwszego marca byłam na zakupach,w szkole itp. Baaardzo mało czaasu........ Wczoraj już nie pisałam bo po szkole odłączyli mi komputer. Mój komputer idzie do pokoju siostry a ja laptop mam i jako jedyna w domu sieć mam. Ja już po przeprowadzce. Wczoraj ostatnie pakowania i w nocy przyjechałyśmy tutaj. Całkiem ładne mieszkanko tylko pusto..... Spałam na materacu bo dzisiaj cały dzień ludzie z całymi rzeczami. Siostra się bała bo myśmy same w tym pociągu w nocy do Wrocławia. Mama oczywiście jest w Sosnowcu, bo musi kierować ludzi.Teraz jesteśmy na podwórku bo całkiem ciepło +10c. Siostra już się z kimś zakolegowała, a ja na skype do koleżanek;-)))) Nowe książki do szkoły kupione tylko nie chce się iść. Co do Big love jak byłam z mamą zajebisty film;-))))))))))) Po południu gdy mama przyjedzie autem bo za dwie trzy godiznki przyjedzie zaopiekuje się siostrą a ja pójde zobaczyć miasto. W domu bardzo mi się podoba ponieważ mamy taką własną huśtawkę skoro domek to wiadomo podwórko...... Na tej huśtawce siedze i odpowczywam. W pewnym sensie raj.....Do tego raju przydała by się piosenka enya caribbean blue zobaczcie sobie teledysk 
A wieczorkiem Bitwa na głosy;-) Szczerze mówiąc lubie to oglądać. Oby tylko zdąrzyli podłączyć nam już telewizor. A jak nie muszę skusić się na powtórzenia.......Hmmm co tam jeszcze. Wczoraj i przedwczoraj nie pisałam z wiadomego powodu bo wam pisałam dlaczego. Lecz chyba jednak zrezygnuje z pisania bloga bo prawie nikt nie czyta po 1,2,0 komentarzy a wejsc koło 200 lecz na obecną chwile jeszce tydzień popisze a później jak nie będe miała dużo komentarzy odejde..... Jeśli ktoś z was wie jak zapraszać więcej osób do czytania bloga to pisać. Oczywiście nikt nie napisze ale chociaż mam nadzieję;-)))))))))) Postanowiłam też zrobić coś takiego jak "Plotki dnia"Żebyście ode mnie wiedzieli o jakiejś gwieździe. Będe pisać o różnych gwiazdach tylko dla fanów biebera nie będe mówić że jest głupi itp. tylko porostu nie będe o nim pisać. Więc zaczynajmy dzisiejszą plotke dnia!!! Proponuje informacje o Emmie Watson. Co się z nią ciekawego dzieje? Z źródeł które czytam wynika że Emma Watson zagra główną rolę w nowym filmieSofii Coppoli zatytułowanym "The Bling Ring".Fabuła koncentruje się wokół grupy nastolatków, którzy włamywali się do domów sławnych ludzi. 

Sofia Coppola ("Przekleństwa niewinności", "Między słowami", "Maria Antonina") zrealizuje film na podstawie własnego scenariusza, opartego na prawdziwej historii grupy The Bling Ring (znanej także jako The Burglar Bunch), która w Hollywood okradała domy gwiazd. W okresie od października 2008 roku do sierpnia 2009 roku The Bling Ring włamali się do posiadłości takich celebrytów jak Paris HiltonLindsay LohanMegan FoxRachel Bilson i Orlando Bloom. Łupem młodocianej szajki padły rzeczy o wartości 3 mln dolarów. 

Grupa złodziei składała się z bogatych nastolatków. Była wśród nich m.in. Alexis Neiers znana z emitowanego w polskim MTV reality show "Dzikie i szalone" ("Pretty Wild"). Prawdopodobnie właśnie w nią wcieli się Emma Watson.Według mnie film może być ciekawy..... A co wy o tym myślicie?


 Wróćmy do normalnego tematu.To chyba tyle na dzisiaj. Tak się rozpisałam że ręka boli....... Jakie wolicei posty długie czy krótkie???????


                                                                   Buziaki wasza moniaaaaa

1 komentarz:

  1. Przeprowadzka... W sumie obce mi zdarzenie :) Raz się przeprowadzałam, ale raptem z domu do domu w tej samej miejscowości, więc u mnie było wszystko zawsze taki same :) Trzymam kciuki za nowe znajomości! Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    [myszka789 z bravo.pl]
    nafsi-chui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń