czwartek, 8 marca 2012

Koleżanki

Nie miałam dzisiaj czasu bo dziewczyny przyszły. Zrobiłyśmy notkę na historię. Po zrobieniu pracy bawiłyśmy się świetnie. Zaczęło się od tego że koło 14 po szkole zaprosiłam je. Prace robiłyśmy koło godziny. Potem pogadałyśmy,poplotkowałyśmy i opowiedziały mi że (twierdze że to trochę dziwne,ale nie zaprzeczałam) w parku są "ławki przyjaciół" tam siędzą przyjaciele i robią wzasadzie co chcą. Dla mnie to troche dziwne i niewieżał.Przecierz każda ławka może taka być. Ale później poszłyśmy tam i były wyskubane w farbie imiona Justyna i Karolina. Wyryły jeszcze mnie. Teraz pisze tam tak Justyś;*** Kara;-) Moniaa;p Wsumie to mi pasuje. Co tam oprócz tego.... Gardło mnie strasznie boli,no i mam katar...Czekam wreszcie na tą upragnioną wiosnę.A jutro dzień kobiet.... Chyba już jutro dostaniemy pieska... Ale będę się musiała zapytać ile one już tam mają.Ale jestem śpiąca....Zaczęłam pisać po 23..... Jeśli wyjdzie już 8 ten post to sorry... Jutro do szkoły chyba nie wstanę.... A będzie jutro fajny odcinek Julki. Nawet ją lubię ale bez żadnej podniety. Do muzy co tam wam puścić? Może Bruno Mars(nie snikers...;->)???? Ok.Jedna z nowszych piosenek.
Plotka dnia!!

Katy Perry zagra w filmie?!


Piosenkarka wyraziła chęć udziału w filmie biograficznym o zwycięzcy brytyjskiego "Mam talent!" - Paulu Pottsie.
Katy Perry jest już po pierwszych rozmowach z producentem filmu - Harveyem Weinsteinem. Gwiazda miałaby wcielić się w rolę żony 41-letniego śpiewaka operowego.
Paul Potts zdobył zainteresowanie szerokiej publiczności występem w brytyjskiej edycji programu ”Mam talent!”. Spory udział w jego sukcesie miała żona - Julie-Ann Cooper, którą wokalista poznał w 2001 roku przez internet ...
 Plotka nr.2

Selena Gomez potrzebuje słonka


Po długiej, mroźnej zimie każdy z nas marzy już tylko o wakacjach i o tym, by znów móc się wylegiwać w słońcu... Nie tylko my mamy takie zachcianki!
Selena Gomez wrzuciła na Twittera fotkę w bikini i skomentowała ją tylko jednym zdaniem: "Potrzebuję słońca!". Cóż, jej życzenie łatwo można zrealizować - w każdej chwili gwiazda może znaleźć się w miejscu, gdzie temperatura nie spada poniżej 30 stopni. Nie wszyscy mają takie szczęście. ;)
Gdy patrzy się na tę fotkę, od razu robi się jakoś cieplej, prawda? ;)
Niestety wychodzi mi po północy..... . A ile chcecie plotek?Czy wogóle chcecie? Do zobaczenia jutro monia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz