wtorek, 6 marca 2012

Mróz...



Dziś cała umarznięta. Do nowej szkoły szłam i szłam po mrozie lecz doszłam. Ale strasznie było zimno. A w sq (sq=szkoła) niezapowiedziana kartkówka. Ja oczywiście tematu jeszcze nie znałam i nie potrafiłam. Kartkówa z geografii.... Na szczęście Justyna się za mną wstawiła i powiedziała pani dlaczego to ja nie umiem. Dzięki temu nie pisałam kartkówki tylko mam czas na nauczenie się do poniedziałku. Wsumie to tylko ten semestr różni się. Pierwszy jak patrzałam szedł identycznie z poprzednią szkołą.Już twierdze że Justyna może być moją naj kupelą. Ale Karolina tak samo. Karolina to najlepsza przyjaciółka Justyny, ale o tym już chyba wiecie bo wczoraj pisałam. Więc Karolina świetnie mnie pomalowała bo w trendach tej szkoły miałam strasznie niemodny make-up.Świetne z nich dziewczyny!!! A o mróz? Po szkole postanowiłam przejść się po Wrocławiu. Chwile później zaczęło być tak mroźno że straszne.Szłam szybko. Gdy wróciłam do domu cała zmarznięta napiłam się gorącej czekolady. Mam katar..... Moje ulubione hasło od dzisiejszej przygody"Wiosno,wiosno! Gdzieś ty się podziała?"Teraz lekcje odrabiam. Pani od historii od razu prace w trójkach. Żeby mi się poszczęściło jestem z Justyną i Karoliną. Idą do mnie jutro.Pojutrze babcia przychodzi.Ale w zasadzie może codziennie przychodzić. Jest tak. My mamy domek jednorodzinny,a babcia 5 domków dalej też w jednorodzinnym. Mieszka z dziadkiem więc wsumie do dziadka też idę... Ale tak się potocznie mówi... To już wszystko. Moja ulubiona piosenka Miley Cyrus.Stara ale jara. (Jak babcia i dziadek;)))))))Śpiewa że jest w mieście seksu czy coś takiego...a dodam też z tłumaczeniem....

Zapraszam a oto dzisiejsza plotka!!!!
Pasuje wam o Selenie Gomez i Vannesie Hudgens Zapraszam!

Selena Gomez i Vanessa Hudgens urlopowo ...

Gwiazdki wyruszają właśnie wspólnie na plan ich nowego filmu "Spring Breakers".
Selena Gomez i Vanessa Hudgensszykują się właśnie na wiosenny urlop, który będzie jednocześnie ich pierwszymi w tym roku ... wakacjami.
Jak twierdzi Sel: - To ma być coś o 4 koleżankach, które postanawiają obrabować restaurację, żeby zdobyć kasę na upragniony wyjazd. W sumie jedziemy na plan filmowy, ale mają to być dla nas również wakacje.
- Sama nigdy nie byłam na wiosennej przerwie, więc tym bardziej się cieszę, ale razem z Van mocno się też denerwujemy, bo podobno te wypady są naprawdę szalone. Już kupiłyśmy nawet kostiumy kąpielowe i inne potzrebne rzeczy ...
                                              Pozdrawiam Monika

2 komentarze:

  1. P.S. Nie przejmujcie się godziną. Nie da mi się ustawić wiec nie zmieniam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz ustawić strefę czasową [Warszawa +1] i godzina sama się ustawi. :) W sumie fajnie by tak było przeprowadzić się do dużego miasta. Ale ja mam świetną szkole i wolałabym jej na nic nie zamieniać :D Make-up niezgodny z trendami szkoły? O.o Make-up ma być taki żeby podkreślał urodę, a nie sprawiał wrażenie maski, czyli dla każdej osoby inny. Nie ogarniam tego. O.o
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń