piątek, 9 marca 2012

Dzień jak co dzień

Przez te dni zdąrzyłam się przyzwyczaić do osiedla i tego wszystkiego.Dlatego na razie nie mam co pisać. Bo co mam marnować czas na wypisywanie tego samego co w innym dniu?Jeśli chodzi  o szczeniaka to nie dzisiaj dostaniemy tylko za tydzień. Cieszę się. Najpierw pie potem za 8 miesięcy(czy coś takiego) brat,lub siostra. Ale nam się rodzinka powiększa..... Co tam jeszcze??? Coraz gorzej się czuję...Ale na razie do szkoły chodze.... Ale zaprzyjaźniam się z dziewczynami. Wróciłam właśnie z kawiarenki.Z okazji dnia kobiet poszłyśmy razem....A chłopaki, zapytacie się pewnie jak układa mi się z chłopakami? Nie jest źle dopiero nowa, a gdy wracałam ze szkoły Marek(jeden z mojej klasy) szedł za mną a potem dostałam od niego różę. Nie twierdze że jestem taka ładna ale widocznie się im podobam. Podziękowałam mu i ze skrępowaniem uciekłam. To na dzisiaj wszystko o mnie.
Teraz wielka rzecz!!!!! Wszytkim dziewczyną i kobietą czy duże czy małe NAJLEPSZEGO!!!!!!!!!!!!!!
                                             Teraz plotki(dziś 2)

Będzie kolejna część filmu z Vanessą Hudgens!



Just Jared
Brad Peyton zajmie się reżyserią kolejnej części filmu "Podróż na Tajemniczą Wyspę".
Kontynuacja przygodowej produkcji w 3D powstanie według scenariusza Briana i Marka Gunnów, nie określono jednak, jacy aktorzy powrócą na ekran w nowej części produkcji.
W poprzednich wystąpili m.in Dwayne Johnson, Michael Caine, Josh Hutcherson, Luis Guzmán, Vanessa Hudgens i Kristin Davis.
Druga część ”Podróży na Tajemniczą Wyspę” Brada Peytona, która na całym świecie zarobiła już 270 milionów dolarów, zadebiutowała na ekranach polskich kin 17 lutego.
Plotka nr.2 

Coldplay to jedyny brytyjski zespół?!



Coldplay
Wokalista grupy twierdzi, że nie ma w Wielkiej Brytanii ważniejszego zespołu niż Coldplay, dlatego na chłopakach spoczywa spora odpowiedzialność! Przesadza?
Czy naprawdę Coldplay to jedyna licząca się grupa z Wielkiej Brytanii? Chris Martin uważa, że tak!
- Większość wyspiarskich zespołów się rozpadła - mówił muzyk w programie "Good Morning America".  - Blur odeszli, Pulp odeszli, Take That wyjechali na wakacje. Jesteśmy jedyną brytyjską grupą, która została na placu boju. Niech tak będzie - dodał ze śmiechem.
To ja ile plotek chcecie?        PoZdRo MoNiA

2 komentarze:

  1. hehe również najlepszego.
    Fajnie tak dostać kwiat, u mnie były lizaki Xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa w klasie zawsze poruszenie wywołuje [tak czytałam] ;) Nam to chłopaki stringi dali xD

    OdpowiedzUsuń